10 przedmioty obowiązkowe na 6 sem. EKO-L-PRW (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Prawa i Ekonomii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
22/23L - Semestr letni rok akad. 2022/2023 23/24L - Semestr letni rok akad. 2023/2024 24/25L - Semestr letni - rok akad. 2024/2025 25/26L - Semestr letni - rok akad. 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22/23L | 23/24L | 24/25L | 25/26L | |||||
10-EKO-L-06-PIR-MWB |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni rok akad. 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Marketing to zarządzanie korzystnymi, a więc przynoszącymi zysk relacjami z klientem. Celem marketingu jest wytworzenie określonych wartości dla klientów i otrzymywanie w zamian określonych wartości od klientów”. Marketing winien skupiać się więc na zaspokajaniu potrzeb konsumentów. Marketing winien skupiać się więc na zaspokajaniu potrzeb konsumentów. A zatem, proces marketingowy wyglądać będzie następująco: Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Stworzenie strategii marketingowej Konstrukcja planu i programu marketingowego Zbudowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów Pozyskanie wartości od klientów, a w ich wyniku wypracowanie zysków i kapitału. |
|
||
10-EKO-L-06-PIR-MWPG |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni rok akad. 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
10-EKO-L-06-PIR-RKP |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni rok akad. 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kursu jest: - zapoznanie studenta z kosztami pracy oraz ich kalkulacją i zasadami księgowania w jednostce gospodarczej, - podkreślenie znaczenia oraz złożoności kategorii kosztów pracy we współczesnych przedsiębiorstwach, - wypracowanie umiejętności praktycznych w zakresie rozliczania i ewidencjonowania kosztów pracy; - uwidocznienie konieczności analizowania i zarządzania kosztami pracy w przedsiębiorstwie w celu poprawy efektywności działalności, - przekazanie praktycznych wskazówek dot. analizowania i optymalizacji systemu wynagrodzeń w danej jednostce. |
|
||