PNJA- sprawności zintegrowane [06-FA-R-02-PNJASZ]
Semestr letni - rok akad. 2024/2025
Laboratorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | PNJA- sprawności zintegrowane [06-FA-R-02-PNJASZ] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni - rok akad. 2024/2025 [24/25L]
(w trakcie)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agata Leśniczek | ||||||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://enauka.ujd.edu.pl/ | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
A. Literatura podstawowa Stephenson H., L. Lansford, P. Dummett 2015 Keynote Upper-intermediate (student’s book) National Geographic Learning, Cengage Learning B. Literatura uzupełniająca Yeates E., S. Millin, M. Harrison, R. Ball, F. Watkins 2015 Keynote Upper-intermediate (workbook) National Geographic Learning, Cengage Learning Corbeil. J. C., M. Manser. 1992. Visual Dictionary. Warsaw: BGW Publishers Collins English Thesaurus. 2000. Harper Collins Publishers Evans, V. 2006. CPE, Use of English Examination Practice. Revised Edition Express Publishing Harrison, M. 2002. New Proficiency Testbuilder. Macmillan Longman Photo Dictionary. 2009. Pearson Longman Longman Language activator for upper intermediate – advanced learners. 2010. Pearson Longman MacAndrew R., R. Matrinez, 2001. Taboos and issues. Thomson Heinle Mc Carthy M, F. O’Dell. 2002. English Vocabulary in Use: Advanced. Cambridge: CUP Mc Carthy M, F. O’Dell. 2001. English Vocabulary in Use: Upper intermediate. CUP Mc Carthy M, F. O’Dell. 2002. English Idioms in Use. Cambridge: Cambridge University Press Wright J. Idioms Organiser. 2000. Language Teaching Publications Side R., G. Wellman. 2002. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Pearson Education Limited |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Unit 6 Konsumpcjonizm Unit 7 Technologia i innowacje Unit 8 Odpoczynek Unit 9 Kreatywność Unit 10 Relacje międzyludzkie Unit 11 Zasoby naturalne Unit 12 Zmiana |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
E-kurs Praca indywidualna Wykorzystanie środków audiowizualnych |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Praca na platformie e-learningowej Testy cząstkowe (co 2 unity) |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Przedmiot realizowany jest w formie blended: 50% - materiał realizowany w e-kursie na platformie e-learningowej, 50% spotkań stacjonarnych – testy cząstkowe z danych partii materiału realizowanego w e-kursie. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.