Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

PNJA- sprawności zintegrowane [06-FA-R-02-PNJASZ] Semestr letni - rok akad. 2024/2025
Laboratorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: PNJA- sprawności zintegrowane [06-FA-R-02-PNJASZ]
Zajęcia: Semestr letni - rok akad. 2024/2025 [24/25L] (w trakcie)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda niedziela, 9:45 - 11:15
sala Zajęcia zdalne
Zajęcia online jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 36
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Agata Leśniczek
Strona domowa grupy: https://enauka.ujd.edu.pl/
Literatura:

A. Literatura podstawowa

Stephenson H., L. Lansford, P. Dummett 2015 Keynote Upper-intermediate (student’s book) National Geographic Learning, Cengage Learning

B. Literatura uzupełniająca

Yeates E., S. Millin, M. Harrison, R. Ball, F. Watkins 2015 Keynote Upper-intermediate (workbook) National Geographic Learning, Cengage Learning

Corbeil. J. C., M. Manser. 1992. Visual Dictionary. Warsaw: BGW Publishers

Collins English Thesaurus. 2000. Harper Collins Publishers

Evans, V. 2006. CPE, Use of English Examination Practice. Revised Edition Express Publishing

Harrison, M. 2002. New Proficiency Testbuilder. Macmillan

Longman Photo Dictionary. 2009. Pearson Longman

Longman Language activator for upper intermediate – advanced learners. 2010. Pearson Longman

MacAndrew R., R. Matrinez, 2001. Taboos and issues. Thomson Heinle

Mc Carthy M, F. O’Dell. 2002. English Vocabulary in Use: Advanced. Cambridge: CUP

Mc Carthy M, F. O’Dell. 2001. English Vocabulary in Use: Upper intermediate. CUP

Mc Carthy M, F. O’Dell. 2002. English Idioms in Use. Cambridge: Cambridge University Press

Wright J. Idioms Organiser. 2000. Language Teaching Publications

Side R., G. Wellman. 2002. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Pearson Education Limited

Zakres tematów:

Unit 6 Konsumpcjonizm

Unit 7 Technologia i innowacje

Unit 8 Odpoczynek

Unit 9 Kreatywność

Unit 10 Relacje międzyludzkie

Unit 11 Zasoby naturalne

Unit 12 Zmiana

Metody dydaktyczne:

E-kurs

Praca indywidualna

Wykorzystanie środków audiowizualnych

Metody i kryteria oceniania:

Praca na platformie e-learningowej

Testy cząstkowe (co 2 unity)

Uwagi:

Przedmiot realizowany jest w formie blended: 50% - materiał realizowany w e-kursie na platformie e-learningowej, 50% spotkań stacjonarnych – testy cząstkowe z danych partii materiału realizowanego w e-kursie.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.
ul. Waszyngtona 4/8 42-217 Częstochowa tel: +48 34 3784 100 https://ujd.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)