Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w oświacie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: SP-10-ZPO-01-MWO
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing w oświacie
Jednostka: Wydział Prawa i Ekonomii
Grupy: Przedmioty obowiązkowe w semestrze 1 studia podyplomowe ZPO
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 3.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Absolwent nabywa wiedzę dotyczącą marketingu edukacyjnego w placówce oświatowej

Literatura:

Literatura podstawowa:

-Kotler Philip „Marketing” wyd Rebis, Warszawa, 2005

-Rogoziński Kazimierz „Nowy marketing usług” wyd. Akademii Ekonomicznej Poznań, 2000

-Kordziński Jarosław „Marketing edukacyjny. Jak sobie radzić na rynku.” Wyd. WsiP Warszawa, 2010

-Hall Hanna „Marketing w szkolnictwie” wyd. Wolters Kluwer, Warszawa, 2007

Literatura uzupełniająca:

- Jan Fazlagić, Marketing szkoły, wyd. Wolters Kluwer Warszawa 2011

Efekty uczenia się:

w zakresie wiedzy:

- absolwent odtwarza wiedzę w zakresie podstawowych pojęć dotyczących marketingu usług.

-zna różne przykłady działań promocyjnych , w tym z zakresu PR, stosowanych w oświacie

- Zna wymagania edukacyjne dotyczące działań promocyjnych szkoły/placówki oświatowej

w zakresie umiejętności

-absolwent potrafi zastosować wiedzę z zakresu marketingu edukacyjnego w praktyce

- potrafi zastosować w praktyce różne formy w zakresie public relations

- potrafi opracować plan działań promocyjnych dla swojej placówki m.in. w oparciu o obowiązujące wymagania edukacyjne.

w zakresie kompetencji społecznych

-rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, a także potrafi uzupełnić i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności

-rozumie potrzebę tworzenia właściwego klimatu współpracy i zjednoczenia współpracowników, w celu tworzenia pozytywnego wizerunku szkoły/placówki w środowisku

Metody i kryteria oceniania:

praca na zajęciach, w ramach której słuchacz będzie miał za zadanie:

- zredagowanie ogłoszenia o naborze do placówki

-przygotowanie planu działań promocyjnych w placówce oświatowej

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy rok akad. 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-01-31
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 10 godzin więcej informacji
Wykład, 2 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewelina Rygał
Prowadzący grup: Ewelina Rygał
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy - rok akad. 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-01-31
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 10 godzin więcej informacji
Wykład, 2 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewelina Rygał
Prowadzący grup: Ewelina Rygał
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-2 (2024-05-20)