Marketing usług kosmetycznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-K-M-01-MUK-Cw |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing usług kosmetycznych |
Jednostka: | Collegium Medicum im. dr. Władysława Biegańskiego |
Grupy: |
12 przedmioty obowiązkowe na 1 sem 12-K-M-01 |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest nabycie wiedzy i umiejętności zarządzania marketingiem usług kosmetycznych, w tym umiejętności umożliwiających planowanie i oferowanie atrakcyjnych dla nabywców usług kosmetycznych na konkurencyjnym rynku. Celem przedmiotu jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne Studenta do zarządzania i działań marketingowych w usługach kosmetycznych. |
Pełny opis: |
Usługa kosmetyczna jako przedmiot działań marketingowych. Zarządzanie marketingowe w usługach kosmetycznych: pojęcia i narzędzia marketingowe, planowanie działalności marketingowej, organizowanie działalności marketingowej, kontrola działalności marketingowej. Elementy planu marketingowego w usługach. Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług kosmetycznych: analiza przypadków. Prezentacje grupowe studentów |
Literatura: |
E. Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa - najnowsze wydanie. Rynek usług kosmetycznych: uwarunkowania, funkcjonowanie, perspektywy rozwoju, praca zbiorowa pod redakcją Wiesława Alejziaka, Wandy Pilch i Bartosza Szczechowicza, Kraków 2021. |
Efekty uczenia się: |
E1 Student zna podstawowe instrumenty marketingu usług. E2 Student potrafi określić potrzeby klienta usług kosmetycznych i opracować mapę percepcji wskazującą na pozycjonowanie gabinetu kosmetycznego. E3 Student potrafi zaproponować strategię marketingową dla usług kosmetycznych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Przygotowanie w grupach planu marketingowego usług kosmetycznych. Zaliczenie na ocenę. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy rok akad. 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Hampel | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Hampel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Pełny opis: |
Usługa kosmetyczna jako przedmiot działań marketingowych. Zarządzanie marketingowe w usługach kosmetycznych: pojęcia i narzędzia marketingowe, planowanie działalności marketingowej, organizowanie działalności marketingowej, kontrola działalności marketingowej. Elementy planu marketingowego w usługach. Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług kosmetycznych: analiza przypadków. Prezentacje grupowe studentów. |
|
Literatura: |
E. Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa - najnowsze wydanie. Rynek usług kosmetycznych: uwarunkowania, funkcjonowanie, perspektywy rozwoju, praca zbiorowa pod redakcją Wiesława Alejziaka, Wandy Pilch i Bartosza Szczechowicza, Kraków 2021. |
|
Uwagi: |
Dopuszczone są 2 nieobecności na zajęciach. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.