Marketing usług kosmetycznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 11-K-S-01-MUK-Ć |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing usług kosmetycznych |
Jednostka: | Collegium Medicum im. dr. Władysława Biegańskiego |
Grupy: |
11 przedmioty obowiązkowe na 1 sem. K-S |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne Studenta do zarządzania i działań marketingowych w usługach kosmetycznych. |
Pełny opis: |
Usługa kosmetyczna jako przedmiot działań marketingowych. Zarządzanie marketingowe w usługach kosmetycznych: pojęcia i narzędzia marketingowe. Planowanie działalności marketingowej, organizowanie działalności marketingowej, kontrola działalności marketingowej. Elementy planu marketingowego w usługach. Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług kosmetycznych: analiza przypadków. Prezentacje grupowe studentów. |
Literatura: |
J. Krzysztoszek, Komunikacja marketingowa na rynku usług kosmetycznych, Wyd. UM, Poznań 2011. E. Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2017. Literatura uzupełniająca: PODRĘCZNIK MARKETINGU I ZARZĄDZANIA GABINETEM KOSMETYCZNYM – JAK STWORZYĆ GABINET KOSMETYCZNY, KTÓRY POKOCHAJĄ KLIENTKI? – E-BOOK |
Efekty uczenia się: |
E 1 Student zna podstawowe instrumenty marketingu usług E 2 Student potrafi określić potrzeby klienta usług kosmetycznych i opracować mapę percepcji wskazującą na pozycjonowanie gabinetu kosmetycznego E 3 Student potrafi zaproponować strategię marketingową dla usług kosmetycznych |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie ćwiczeń na ocenę. Przygotowanie w grupach planu marketingowego usług kosmetycznych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy rok akad. 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
N CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Hampel | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Hampel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne Studenta do zarządzania i działań marketingowych w usługach kosmetycznych. |
|
Pełny opis: |
Usługa kosmetyczna jako przedmiot działań marketingowych. Zarządzanie marketingowe w usługach kosmetycznych: pojęcia i narzędzia marketingowe. Planowanie działalności marketingowej, organizowanie działalności marketingowej, kontrola działalności marketingowej. Elementy planu marketingowego w usługach. Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług kosmetycznych: analiza przypadków. Prezentacje grupowe studentów. |
|
Literatura: |
J. Krzysztoszek, Komunikacja marketingowa na rynku usług kosmetycznych, Wyd. UM, Poznań 2011. E. Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2017. Literatura uzupełniająca: PODRĘCZNIK MARKETINGU I ZARZĄDZANIA GABINETEM KOSMETYCZNYM – JAK STWORZYĆ GABINET KOSMETYCZNY, KTÓRY POKOCHAJĄ KLIENTKI? – E-BOOK |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy - rok akad. 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kamil Janik | |
Prowadzący grup: | Kamil Janik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.