Przedmioty fakultatywne III: Obsługa klienta
Informacje ogólne
| Kod przedmiotu: | 11-K-R-06-PFIII-OK |
| Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
| Nazwa przedmiotu: | Przedmioty fakultatywne III: Obsługa klienta |
| Jednostka: | Collegium Medicum im. dr. Władysława Biegańskiego |
| Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe na 6 sem. K-R |
| Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
| Język prowadzenia: | (brak danych) |
| Pełny opis: |
Komunikacja z klientem. Konsultacje jako podstawowy element budujący zaufanie klientów. Przeprowadzenie szczegółowego wywiadu kosmetycznego wraz z interpretacją oraz prowadzenie dokumentacji - karty klienta. Optymalizacja efektów gabinetu kosmetycznego. Rekomendacja produktów i usług. Typologia klientów. Pokolenia klientów. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Sytuacje problemowe z klientem. Niedopuszczalne sytuacje w gabinecie kosmetycznym. |
| Literatura: |
K. Michalak, Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps, Onepress, najnowsze wydanie |
| Efekty uczenia się: |
E 1 Student potrafi profesjonalnie komunikować się i obsługiwać klienta salonu kosmetycznego. E 2 Student potrafi przeprowadzić szczegółowy wywiad kosmetyczny z klientem, właściwie go zinterpretować i udzielić odpowiednich porad oraz zachować karty klienta. E 3 Student okazuje szacunek klientowi. |
| Metody i kryteria oceniania: |
Projekty i prezentacje multimedialne. Karty pracy studenta. Prace zaliczeniowe Przygotowanie do zajęć. Aktywność w trakcie zajęć. Zaliczenie na ocenę. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni - rok akad. 2024/2025" (zakończony)
| Okres: | 2025-02-28 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT CW
SO CW
|
| Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | Katarzyna Hampel | |
| Prowadzący grup: | Katarzyna Hampel | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
| Pełny opis: |
Komunikacja z klientem. Konsultacje jako podstawowy element budujący zaufanie klientów. Przeprowadzenie szczegółowego wywiadu kosmetycznego wraz z interpretacją oraz prowadzenie dokumentacji - karty klienta. Optymalizacja efektów gabinetu kosmetycznego. Rekomendacja produktów i usług. Typologia klientów. Pokolenia klientów. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Sytuacje problemowe z klientem. Niedopuszczalne sytuacje w gabinecie kosmetycznym. |
|
| Literatura: |
K. Michalak, Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps, Onepress, najnowsze wydanie |
|
Zajęcia w cyklu "Semestr letni - rok akad. 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)
| Okres: | 2026-03-02 - 2026-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
| Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | Tomasz Trojanowski | |
| Prowadzący grup: | Tomasz Trojanowski | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.
