Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty fakultatywne III: Obsługa klienta

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 11-K-R-06-PFIII-OK
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Przedmioty fakultatywne III: Obsługa klienta
Jednostka: Collegium Medicum im. dr. Władysława Biegańskiego
Grupy: Przedmioty obowiązkowe na 6 sem. K-R
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Pełny opis:

Komunikacja z klientem. Konsultacje jako podstawowy element budujący zaufanie klientów. Przeprowadzenie szczegółowego wywiadu

kosmetycznego wraz z interpretacją oraz prowadzenie dokumentacji - karty klienta. Optymalizacja efektów gabinetu kosmetycznego.

Rekomendacja produktów i usług.

Typologia klientów. Pokolenia klientów. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Sytuacje problemowe z klientem. Niedopuszczalne sytuacje w gabinecie kosmetycznym.

Literatura:

K. Michalak, Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps, Onepress, najnowsze wydanie

Efekty uczenia się:

E 1 Student potrafi profesjonalnie komunikować się i obsługiwać klienta salonu kosmetycznego.

E 2 Student potrafi przeprowadzić szczegółowy wywiad kosmetyczny z klientem, właściwie go zinterpretować i udzielić odpowiednich porad oraz zachować karty klienta.

E 3 Student okazuje szacunek klientowi.

Metody i kryteria oceniania:

Projekty i prezentacje multimedialne. Karty pracy studenta. Prace zaliczeniowe

Przygotowanie do zajęć. Aktywność w trakcie zajęć.

Zaliczenie na ocenę.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni - rok akad. 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2025-02-28 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 9 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Hampel
Prowadzący grup: Katarzyna Hampel
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

Komunikacja z klientem. Konsultacje jako podstawowy element budujący zaufanie klientów. Przeprowadzenie szczegółowego wywiadu

kosmetycznego wraz z interpretacją oraz prowadzenie dokumentacji - karty klienta. Optymalizacja efektów gabinetu kosmetycznego. Rekomendacja produktów i usług. Typologia klientów. Pokolenia klientów. Komunikacja

werbalna i niewerbalna. Sytuacje problemowe z klientem. Niedopuszczalne

sytuacje w gabinecie kosmetycznym.

Literatura:

K. Michalak, Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps, Onepress, najnowsze wydanie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni - rok akad. 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2026-03-02 - 2026-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 9 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Trojanowski
Prowadzący grup: Tomasz Trojanowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie.
ul. Waszyngtona 4/8 42-217 Częstochowa tel: +48 34 3784 100 https://ujd.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.2.0.0-8 (2025-10-29)