Zapoznanie z obowiązującymi przepisami BHP, ochrony środowiska, przeciwpożarowymi itp. – szkolenia wstępne u pracodawcy
Zapoznanie ze specyfiką organizacji, jej strukturą, uwarunkowaniami rynkowymi, otoczeniem itp.
Zapoznanie ze specyfiką polityki kadrowej organizacji, w tym m.in. z: organizacją stanowisk pracy, projektami rekrutacyjnymi, polityką szkoleń i rozwoju pracowników, instrumentami motywacyjnymi, ewidencją czasu pracy, ocenianiem pracowników, derekrutacją itp.
Organizacja i funkcjonowanie komórki personalnej pracodawcy
Zadania formułowane przez opiekuna praktyki w organizacji, umożliwiające studentowi nabycie założonych kompetencji w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych
Poznanie i obsługa podstawowego i specjalistycznego oprogramowania stosowanego w danym zakładzie pracy, praktyczne wykorzystanie narzędzi i technik komputerowych.
Nabycie pogłębionych umiejętności organizatorskich, takich jak: organizacja i planowanie pracy własnej, sumienność, otwartość na zmiany oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.
Poznanie zasad wykorzystania posiadanej pogłębionej wiedzy teoretycznej związanej ze studiowanym kierunkiem, analizowaniem,
wnioskowaniem i kompleksowym opracowaniem rozwiązań
o charakterze praktycznym związanych ze studiowanym kierunkiem – rachunkowość i podatki.
Wykonywanie zadań z zakresu rachunkowości i podatków, uznanych przez osoby bezpośrednio nadzorujące przebieg praktyki za istotne z punktu widzenia specyfiki działalności instytucji, w której realizowana jest praktyka.
Nabycie umiejętności utrzymywania właściwych relacji w środowisku zawodowym, w tym komunikacji z użyciem specjalistycznej terminologii.
Nabycie praktycznych umiejętności związanych z analizowaniem, wnioskowaniem i opracowywaniem działań w przedsiębiorstwie przy wykorzystaniu wiedzy zdobytej w trakcie studiów.
|